donderdag 3 oktober 2013

Sjaalkraag Cowl

Ben weer aan het haken geslagen nadat ik van een kennisje een mooi en eenvoudig patroon kreeg voor een sjaalkraag. Deze sjaalkragen zijn erg leuk om dragen in de winter en lekker warm. Ik maakte ze in merino wol dat is heerlijke wol om te dragen want hij kriebelt nauwelijks.
Wil je er ook eentje dan mag je me een mailtje sturen. Ik wil graag 17,5 euro voor de sjaalkraag uit effen garen en 22,5 euro voor een sjaalkraag in gespikkelde merino.
Verzending is nog apart te betalen.

I making some cowls or infinity scarves. A friend had a very nice and easy pattern and once I made one I was hooked. I have made several in the last days. Made an alpaca one too. That is so light it weights only 100 grams. A little more tickelish then the merino wool ones but soo nice.


Naast deze merino wollen sjaals haakte ik er ook eentje in Alpaca wol. Heel leuk want alpaca wol is licht en weinig kriebelig en toch heel warm.Maar door het dunnere garen kostte het me 10 uur om hem te haken en daarom moet deze Alpaca sjaal  22,5 euro  kosten zonder de verzending.
Als U er eentje wil dan hoor ik het graag. Normaal gezien kan je hem in een paar dagen tijd hebben.

 

Geen opmerkingen: