zondag 13 februari 2011

Vlaggenlijntje

Vorige week werden we door de ouders van Sam (zie eerder topic) uitgenodigd voor een Arabisch etentje. Omdat de reden voor het etentje toch weer met hun zoontje te maken had besloot ik om iets voor Sam te maken en niet voor bloemen voor mama te gaan.
Het resultaat was dit vlaggenlijntje gemaakt van dezelfde stof als de quilt die ik voor z'n geboorte had gemaakt.


Mijn naamlabeltjes waren net toegekomen en dit is dus m'n eerste crea ding met m'n Poppedijne naamlabel erop.
Het etentje was zeer verrassend en lekker. Had eigenlijk nog nooit van de Arabische keuken geproefd en ik moet zeggen dat ik blij verrast was.

2 opmerkingen:

elisanna zei

Heel leuk met al die verschillende auto-stofjes!

LiLi M. zei

Prachtig, echt zo'n vrolijke jongens slinger!