zaterdag 9 oktober 2010

Mijn dekentje My blanket

Mijn eerste gehaakte dekentje is helemaal klaar. Ik vind het leuk geworden qua kleuren. Alleen moet ik nog eventjes beter uitrekenen hoeveel steken ik aan de zijkant moet opnemen voor de boord want die lubbert helaas een beetje. Voor het ogenblik heb ik niet veel zin om het te corrigeren maar misschien doe ik dat later nog wel een keertje. Zo'n groot werk is dat nu ook weer niet.

My first blanket is finished and I am very pleased with it. I need to correct the border since it is a bit to big on two sights but I will do this later.


Ondertussen ben ik al aan een tweede dekentje begonnen met de roze/rode en groene overschotten. Ik heb ook nog nieuwe wol besteld voor nog meer dekentjes te maken. Het zijn leuke kadootjes die weinig geld en moeite kosten en toch leuk presenteren.Verder vind ik haken van deze dekentjes een aangename bezigheid tijdens het tv kijken.

With the pink/red and green remnants I already started a second blanket.
There is other wool on the way to make more blankets. I find it a nice thing to do watching television.




1 opmerking:

LiLi M. zei

Prachtig!!! Ik heb zo wel eens een trui gehaakt, maar hij viel wat te groot uit. Ik wilde per se opvolgende kleuren en kwam uit op 3 tinten groen, dat bleek ook niet helemaal mijn ding. Maar deze deken is prachtig geworden. Het kleurgebruik is dan ook top!! En nu weer rap aan de volgende begonnen! Fijne week!