zaterdag 4 september 2010

Voor Nanu For Nanu

Dat Nanu een heel bijzonder poesje is voor mij, is voor diegenen die me kennen al wel duidelijk. Ik heb haar dan ook helemaal met de fles opgevoed daar moeder Patchwork geen zin had in het moederschap en ook geen melk had.
Nanu is nu verhuisd naar een cattery in Nederland waar ze het ontzettend naar haar zin heeft. Omdat ze volgende week voor het eerst op show gaat heb ik iets bijzonder voor haar gemaakt.

Our kitten Nanu is very special for me since I raised her with the bottle. She now lives in a fantastic cattery in Holland. She will go to the cat show for the first time next week and I made her something special.

Bij de firma Spoonflower ontwierp en bestelde ik stof met haar naam op en ook de naam van de cattery.
I designed and bought a special fabric for her that was made at Spoonflower's
Van deze stof maakte ik een volledig showsetje en van de overschot maakte ik een omslag voor haar gezondheidsboekje en een zakdoek etui voor haar baasje.
From this fabric I made a full showset, containing a cover for her health book, a tissue holder for her owner, two curtains and two covers for the top and the bottom of the cage.
Hieronder zie je de gordijntjes voor de showkooi.
The curtains for the show cage.
Op de bodem van de kooi en op het dak van de kooi komen deze twee met fleece gevoerde quiltjes.Deze zullen haar het lange wachten aangenamer maken en haar warm houden in de winter.
For the top of the cage and for the bottom of the cage these two quilts backed with fleece will keep her warm and comfortable.



Ik wens je alle geluk volgende week, lieve Nanu!
Best of luck for the show next week, sweet Nanu!




1 opmerking:

Marleen zei

Lieve Nicky,

Nogmaals superrrrr bedankt voor de prachtige showset! Zo speciaal!!!
Ik ben er erg blij mee, en hopelijk Nanu ook.... dat merken we volgende week :-)

Liefs en een koppie van Nanu,
Marleen