woensdag 1 september 2010

A sisters hope

Twee vriendinnen van me uit de kattenwereld willen graag in oktober de 2 x 30 km lopen in de strijd tegen borstkanker. Ze doen dat met de organisatie van A Sisters Hope.
http://www.asistershope.nl/content/hometwo.htm
Deze twee vriendinnen hebben zich team Susika genoemd.
http://www.susika.nl/

Hun logo is een zwarte kat die het roze lintje van de strijd tegen borstkanker draagt.
Ik heb hun logo eventjes 'geleend' en er bij Spoonflower stof van laten maken.

I made these tissue holders for two friends of mine who are running against breastcancer in October.
Daarvan maakte ik 50 zakdoeketui's die ik ten bate van hun team verkoop aan 5 euro per stuk. Van elke 5 euro gaat er 4 euro naar hun sponseraktie. Je moet immers 1500 euro per persoon meebrengen anders mag je niet gaan lopen.
Wil je deze geweldige aktie tegen borstkanker steunen dan mag je me mailen voor m'n adres. Na ontvangst van 5 euro zal ik je dan zo'n etui toesturen.

These ladies need 1500 euro of sponsor money to be able to run against breastcancer and I am selling these to help them get on the starting line.




1 opmerking:

LiLi M. zei

Goede zaak. Ik wil er wel eentje!