vrijdag 13 augustus 2010

Het laatste nieuws The latest news

Niet te geloven dat het al weer 14 dagen geleden is dat ik een blogje schreef en ik was zo goed bezig. Maar ik heb het erg druk gehad en er is veel gebeurd.
Ons katertje Polar Bear is weer terug bij ons komen wonen. Het klikte niet tussen hem en zijn eigenaar.... Dat was tenminste de uitleg.
Hij woont nu bij m'n dochter en gaat daar als een speer. Heerlijk lief en knuffelig en hij wordt nu Beertje genoemd.

Our little Polar Bear came home again and now lives with my daughter.

Daar de auto quilt zo goed als klaar is heb ik besloten eindelijk te beginnen aan de babyquilt die ik een collegafokker beloofd heb. Het wordt de zoveelste kattenquilt. Dit zijn de stofjes die ik ga gebruiken. Later meer hierover.
These are the fabrics for the new quilt I am going to make for another Maine Coon breeder.
You will hear more about it in a few days.

Onze allerliefst poezenprinses Nanu is gaan wonen bij haar nieuwe baasjes. Ze wordt daar vereert als een echte prinses. Naar we horen is ze van de duivel niet bang en is het of ze altijd al daar gewoond heeft.
Ander kattennieuws is dat vandaag de kater Usquebough en de poes Patchwork alle twee weer goedgekeurd zijn wat betrefd HCM.
De kleine kittens van het Cupcake nest zijn inmiddels 4 weken en doen het uitstekend.
Our beautiful princess Nanu has gone to Holland to live there. It seems she was at home from the first minut she arrived.
Our cats Usquebough and Patchwork have gotten the all clear from the vet and the kittens from the Cupcake litter are doing great!



1 opmerking:

OCTOPOES zei

Ooohh, waar heb je al die mooie poezenstofjes gevonden? Ik verwacht me aan enkele links uit de USA ...