vrijdag 4 april 2008

Hallo allemaal... Hello everyone


Ondanks het feit dat ik elders een blogje heb, heb ik besloten hier bij Blogger een nieuwe blog aan te maken en hoop dat er hier meer mensen de weg naar toe vinden.

De thema's die hier aan bod zullen komen zijn oa de katten, waarvan ik er 10 heb, het huis en het inrichten ervan, knutselen allerlei maar quilts in het bijzonder en dan ook koken want dat doe ik erg graag.
Ben van huis uit een creatief mens en dat komt als je en een creatieve moeder hebt en een vader die schilderde en fotografeerde. Sinds mijn trouwen, bijna 35 jaar geleden hebben een enorme hoeveelheid stoffen en andere knutselspullen ons huis overspoelt. Als je dan weet dat ik ook graag met huisinrichting en brocante bezig ben dan kan je begrijpen dat onze kelder van 100 vierkante meter sjokvol staat.
Daar is in de laatste jaren nog de Maine Coon cattery bijgekomen met alle mogelijke benodigdheden daarvoor. Ik kan je vertellen dat tien katten hebben bijna zoveel spullen nodig
als een hele klas met kinderen.
I had a blog somewhere else but decided to create a new blog with Blogger and hope that more people will find there way to this blog.
A lot of the entry's will feature cats, I have ten, quilts, my house and cooking.
Since I got married almost 35 years agoo, our house has been steadely filled with a lot of fabrics and a lot of antiques and since I love decorating the house the 100 quare meter cellar is full to the brim with lots of things. I think I got that creative spirit from my parents since my mother was a seamstress and my father was painting and making pictures.
In the last 3 years I added a Maine Coon cattery to our
house and I can tell you that 10 cats need as much then a whole class of kids.







9 opmerkingen:

LiLi M. zei

Nicole, ik wil je heel veel succes wensen. Een goed begin is het halve werk en dit begin ziet er heel goed uit.
Groetjes en een fijn weekend, L.

ps. als poppen je passie zijn dan zou je kunnen overwegen as zondag (weet ik niet zeker) mee te doen aan Lori's challenge. Je vindt haar link "Faeri window" in mijn blog. Lori is trouwens echt 1 van de aardigste en meest talentvolle bloggers die ik ken!

Rumour has it zei

Ha Nicky, op de een of andere manier werkt die naam 'blogspot' toch beter dan andere. Vroeger had Anja ook een Nederlandse blog, maar is daar ook van af gestapt. Ik moet nog er nog een post voor maken, maar misschien moet je vanavond (kan misschien wel laat zijn) nog even bij me langs komen op Something White!... :D
Ja, onze Westvlaamse kringloopwinkels zijn stuk voor stuk echte Ali Baba-tempels met veel schatten. Bij ons zijn die prijzen ook vastgesteld door een overkoepelend orgaan van de kringloop. Beheerders mogen niet zomaar buitensporige prijzen vragen. Gelukkig!
Groetjes en tot horens, Marjolijn

Blue Cottage zei

Hoi hoi,
Leuk gedaan meid.
Ik ben sinds vandaag ook in de "lucht".
Ik kom zeker nog eens terug.
Groetjes Cobi

Splashes of Pink and Mint zei

Welkom in Blogland! Veel succes en ik kom vast en zeker nog eens bij je buurten!
Groetjes Elly

marga zei

Hoi Nicky

Ziet er leuk hier......veel plezier met je nieuwe blog!!!!

oma leentje zei

Gezellig om dit te lezen. Mijn dochter Sanne[ook een album] heeft de zelfde kat als die jij fokt. Lief poessebeest.Wens jou veel lezers en ik kom zeker terug

faire un songe zei

Ha Nicole, ik heb je gevonden.
Het begin ziet er goed uit en smaakt naar meer.
Fijne weekend

Rumour has it zei

Hallo Nicky, ik heb even een kort verhaaltje op m'n blog gezet en jij speelt er ook een hoofdrol in! Groetjes.

Marloes zei

Hoi nicole, Leuk dat je ook een blog hebt! ik heb je meteen op de picasa.pimpstartpagina en op mijn blog gezet. Groetjes Marloes